V uterý jsme byli na logopedii.
Cvičili výslovnost B a D. D Matýskovi moc nejde. Takže krásně vysvětlila postup kam musí dávat jazyk.
Při výslovnosti D, pusa je uvolněná, špičku jazyku a jazyk přilepí na vrchní patro a vyslovuje D.
Paní logopedka vytáhla i rotavibrátor, tak to zkoušeli s tím a docela to Matějovi šlo.
Do příště máme spoustu práce.
Opakování výslovnosti C, D a B. Také musím dbát na výslovnost písmene J, jakoby ho polyká.
Takže naše cvičení je nyní o výslovnosti.
Paní logopedce se zdá, že Mates je lepší v gramatice, že mu to gramaticky naskakuje samo. Vidí ho dobře v matematických znalostech.
Jelikož má hodně strnulý jazyk dostali jsme vytištěny cviky na uvolňování jazyka.
Poprosila Matěje i o obrázek rodiny, protože si vykládali co dělal u zápisu. TAk vykládal, že tam kreslil i rodinu. Mates nakreslil nás jako mimozemšťany.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat