Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 25. ledna 2014

Logopedie

V pátek jsme byli na logopedii.
Procvičovali výslovnost C a S. Toto musíme stále opakovat.

Matěj popisoval svůj obrázek co paní logopedce nakreslil doma. Říkala, že se jí líbí jeho představivost, kreslí si různé příběhy, takže obrázek má děj.

Ukazoval divadlo a pohádku červená karkulka, kterou měl krásně nacvičenou. Budeme ted zase vykládat jinou.

Upozornila jse, že se mi zdá špatná výslovnost J - Matěj říká ííme ne jíme, takže nácvik bude je, jí, ja, jo.... Musím ho upozornit vždy na chybu.

Dostali jsme nové úkoly a to nácvik d, b....







Jako poslední jsme řešily školu, s blížícím se datem zápisů. Paní logopedka nám doporučuje nástup na klasickou základní školu, kde je snížen počet žáků.  Má pocit, že děti by ho měly táhnout.  Sama říká, že Mates je pilný, snaživý a zvyklý pracovat. Možná to zvládne a možná také ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat