Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 25. ledna 2014

Procvičování

- stále cvičíme kříž - tedy propojování pravé a levé hemisféry

- Matěj má ráda počty, umí do desíti, udělala jsem mu příklady. 



- správný úchop, uvolňování ruky.... to děláme každé cvičení. Bylo pro něj dost těžké udělat mrak.



- paměťové cvičení s kartičkama opět nebylo s velkým úspěchem. Není si schopen zapamatovat pět kartiček a určit chybějící. Někdy to tedy jde líp a někdy zas vůbec.

- logico


tento první list musel komentovat a hlavně tvořit celou větu.


Tady jsme zkoušeli pouze půlku cvičení. Matěj se tomuto cvičení směje, připadá mu to podobné znění směšné. Takže zpíváme opice, lavice, sklenice....
Některé určí správně a některé ne.


Tento list zvládá bez chybičky. Určení kdo je mezi, nalevo, napravo..



Žádné komentáře:

Okomentovat