Opakování učení
dnešní den jsme si dali jako opakování toho co umí .
-grafomotorika - spojování čar - myslím, že velký pokrok
- ukol ze školy - první řešení se mu nepovedlo - ostatní dobré - jsou tam body pro dva čtverce, myslím, že vypadá zadání velmi jednoduše, dítě zde procvičuje představivost a ukol jednoduchý rozhodně není.
Barvínek - máme pouze pár kartiček z časopisu, rozvoj zrakového vnímání. Nevím proč, ale Matýskovi začal tento ukol dělat problém. Dlouho mu trvá nají na druhé kartičce stejný obrázek, nevím zdali to není nesoustředěním. Zrakové vnímání v řadě umí bez problému.
Čísla - přiřazuje psaná čísla k tečkám. Dnes umí do sedmi. Sestavuje i číselnou řadu. Menší problémy s číslem 5 a 3, zaměňuje je.
Předložky - pod, za, vedle, do, na umí krásně, začali jsem před nebo mezi a to se mu již začalo plést. Tak od předložek upustím na nějakou dobu.
Puzzle - skládá puzzle o 48 dílcích bez pomoci. Také velké pokrok
Barvy - umí základní +oranžová, růžová.... Zatím nějak barvy dál neučím.
Procvičování cvičení do kříže. Zvládá sám i s počítáním, takže si sám počítá do sedmi, pak řeknu změna a on mění. Toto cvičení fláká, nedává ruce pěkně zpět a hrozně se u toho celý klátí.
Výslovnost V a F, já to slyším někdy téměř stejně. Zítra chci více procvičovat výslovnost a také nové písmeno H. Rozvrhneme si to zase třeba do čtyř bloků a budem procvičovat pouze výslovnost.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat