Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 16. března 2013

Opakování učení
dnešní den jsme si dali jako opakování toho co umí .


-grafomotorika - spojování čar - myslím, že velký pokrok


- ukol ze školy - první řešení se mu nepovedlo - ostatní dobré - jsou tam body pro dva čtverce, myslím, že vypadá zadání velmi jednoduše, dítě zde procvičuje představivost a ukol jednoduchý rozhodně není.



Barvínek - máme pouze pár kartiček z časopisu, rozvoj zrakového vnímání. Nevím proč, ale Matýskovi začal tento ukol dělat problém. Dlouho mu trvá nají na druhé kartičce stejný obrázek, nevím zdali to není nesoustředěním. Zrakové vnímání v řadě umí bez problému.



Čísla - přiřazuje psaná čísla k tečkám. Dnes umí do sedmi. Sestavuje i číselnou řadu. Menší problémy s číslem 5 a 3, zaměňuje je.

Předložky - pod, za, vedle, do, na umí krásně, začali jsem před nebo mezi a to se mu již začalo plést. Tak od předložek upustím na nějakou dobu.

Puzzle - skládá puzzle o 48 dílcích bez pomoci. Také velké pokrok

Barvy - umí základní +oranžová, růžová.... Zatím nějak barvy dál neučím.

Procvičování cvičení do kříže. Zvládá sám i s počítáním, takže si sám počítá do sedmi, pak řeknu změna a on mění. Toto cvičení fláká, nedává ruce pěkně zpět a hrozně se u toho celý klátí.

Výslovnost V a F, já to slyším někdy téměř stejně. Zítra chci více procvičovat výslovnost a také nové písmeno H. Rozvrhneme si to zase třeba do čtyř bloků a budem procvičovat pouze výslovnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat