Dnes jsme s Matou cvičili opět to samé, nechci ho zatěžovat něčím
jiným a když vidím, že mu to nejde, tak opakujeme jen co mu jde, chci to
konzultovat s paní logopedkou.
Takže opětovné cvičení NA - to cvičíme s pomocí knížek, kde je auto - na cestě, kde sedí žába. - na trávě, kde máš brýle - na nose......
Utvrzujeme pojmy více a méně, kde je třeba víc jablek, dnes se naučil říkat stejně. Doted říkal když byly dva obrázky se stejným počtem, tak stejně vyjadřoval tam i tam.
Počítáme do desíti.
Opakujeme barvy + růžovou
KOmentoval dnes obrázky, co se tam děje, ale stále mu to tak nejde, uplně vidím jak se trápí, když má říkat, co vidí na obrázku.
Po delší době jsme cvičili grafomotoriku a ta je stále na stejné úrovni. To nechám pak asi na paní učitelce ze školy.
Cvičili jsem i pamět, dnes jsem dala do jedné řady pět obrázků, byly pouze dvě řady (někde jsem to již popisovala, ale popíši znovu, nachystáme si tři řady o čtyřech obrázcích, nesmí být stejné, vemu jeden obrázek, dítě řekne co tam je - třeba kráva, pak obrázek přikryju papírem a dítě musí říct kráva, přidám další obrázek - sluníčko, dítě si to řekne - kráva - sluníčko... přikryju a musí říct co tam bylo, tak pokračuji až do čtyř obrázků, po třech řadách)
Matýskovi to dnes docela šlo.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat