Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 4. října 2012

PhDr. Dana Křejčířová

včera jsem si psala s maminkou jednoho "vlasatého" (Danuš ostříhejte mu tu afinu - osobní poznámka) klučíka, byli na vyšetření v Praze u paní doktorky Krejčířové,je to kapacita v diagnostice. Již před půl rokem jsem váhala jestli tam jít či ne až dnes jsem se dostala k tomu a paní doktorce napsala mail.
Odpověd byla velmi rychlá. Po tom co jsem ji napsala, co máme za vyšetření, co provádíme a jak je na tom Matěj, mi napsala, že klidně můžeme přijet na konzultaci a vyšetření, ale má dojem, že máme péči velmi dobře zajištěnou a asi bychom nic dalšího nevymysleli.
TAk ted sama nevím. Asi počkáme a uvidíme jak se to bude vyvíjet dál.

Ono to vše jde dopředu, jen hrozně pomalinku, někdy to stagnuje na určitou dobu, ale potom ten pokrok zas je.  Jsem ted v nějakém koutu, že zas nevím kudy kam. Nevidím ten pokrok který bych tak potřebovala vidět, aby mi to dalo sílu pracovat dál.

Žádné komentáře:

Okomentovat