Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 31. srpna 2012

Dnes jsme byli na logopedii, bližší info dám do štítků logopedie. Jsem zas plná informací a pozitivních dojmů.

Prošli jsem se po Krnově, samozřejmě, jsem nemohli projít kolem hračkářství aniž bych neslyšela slovo gormit, tak jsem se tam šli podívat a dnes byli gormiti vyměněni za nějaké figurky virus attack. Koncem prázdnin už skončí i nakupovaní gormitů.

Byli jsme vyzvednout u alergologa xyzal, no opět mě překvapila zvýšená cena.

Ještě jsme zabloudili podívat se na dětské botky, potřebovala jsem koupit nějaké celokožené kotníčkové boty a  to oboum klukům. Odešli jsme jen s jednou krabicí, při ceně 900kč, jsem koupi druhých botek odložila na další měsíc  :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat