Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 23. července 2012

11. prázdninové učení

- grafomotorika - vidím zlepšení, ale Matěj si u toho dělá srandu, není to jeho oblíbené cvičení




- nová barva  - černá - co je problém, že vyslovuje černou a červenou téměř stejně, ví, že je to rozdílná barva, musím tento týden dbát víc na výslovnost čer-ve-ná





- zrakové vnímání  - poměrně těžké, sýr a rohlíky matěj vůbec nepoznal


- zrakové vnímání - dnes to Matěj měl spojené i s učením barev. Dva stejné obrázky měl označit vždy stejnou barvou.


- učení ročního období - toto uděláme ještě tento týden do našeho pracovního sešitu





- cvičení podle knihy - pamětové cvičení - zapamatovat si obrázky - schovat - říct





- cvičení podle knihy - co k čemu patří, z poloviny to Mates věděl





- cvičení podle knihy - dítě má vykládat co je na obrázku, když jsem ho nechala tak řekl pouze slovo co tam je, začala jsem se ho vyptávat a pak řekl něco víc, žeby třeba řekl slon je veliký to stále ne.



Žádné komentáře:

Okomentovat