Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

neděle 22. července 2012

9. a 10. prázdninové cvičení

- opakování barev -umí barvy co jsme se učily, tento týden přidáme novou

- počítání do sedmi - učíme se počítat do sedmi, do šesti bez problémů

- Matěj se zdokonaluje ve skládání puzzlí

- grafomotorika - uvolňování ruky







- navlékání korálek dle předlohy - jak to byl zezačátku velký problém tak ted to zvládá bez problémů

- velká malá myška - Matěj pěkně komentoval kartičky proč je vybral...

- paměťové cvičení - první bylo klasické pexeso
                                - paměťové cvičení o čtyřech kartičkách a třech řadách - tentokrát popletl jen dvě kartičky v poslední řadě, jinak bez vad

- kreslení - první obrázek je postavička a druhý je domeček






- hra co k čemu táto - jak jsem již psala, mě se hra moc líbí, ale je docela složitá, je tam hodně kartiček a některé souvislosti kluci nepochopí  - třeba dalekohled,že patří k měsíci - když jsem jim to vysvětlila tak už samozřejmě ano...

- obrázkový diktát - kreslení postavy - již nepřeskakuje

- časová posloupnost u pohádky koblížek

- podle knížky jsem si říkali básničky a učili se je správně - Matěj umí třeba táto, mámo v komoře je myš, ale vynechává slova , tak  seje budeme  učti správně






Žádné komentáře:

Okomentovat