Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

úterý 13. ledna 2015

Učení

Matýsek stále v učení jede dokola.

Když jsme jeli do Ostravy a na cestě byl obrovský nápis mattoni a my s manželem slyšeli za zadního sedadla ma-to-ni, oba jsem se na sebe podívali a usmáli, já byla tak pyšná na Matýska jak to přečetl.

Matěj čte, má to hodně natrénované, ale čte.

Matematika jak už píšu po několikáté je bez problémů. Co je mírný problém je jeho pozornost a rychle mu pozornost odskočí k něčemu jinému, takže když diktuju příklad místo plus napíše mínus, vysvětluju mu, že tím je už výsledek špatný a měl by chybu, aby si na to dával pozor.

Do tabletu jsem stáhla lehoučké slovní úlohy, takže pomalinku pracujeme už i se slovním ukolem, ale velmi zjednodušeně. Třeba Anička měla pět jablíček a Pepík si vzal jedno, kolik jich zbylo...

Psaní se učíme tak nějak společně. Sama psací písmo nepoužívám navíc v comenia script je to novinka pro všechny. 
Stále špatně drží tužku, ten prostředníček nemá jako "postýlku" pro tužku.
Do školy už můžeme koupit pero, tak si jde zítra pro své první pero.

Logopedii trénujeme téměř každý den.

Zaměřuju se na to aby mi povykládal co ve škole dělal, co dělá doma, hlavně celou větou, jeho vyjádření je stále strohé a gramaticky nesprávné, ale kde jsou ty časy, že jsem mu vůbec nerozuměla.




Žádné komentáře:

Okomentovat