Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 30. dubna 2014

Učení

Dnes jsme s Matějem vyrobili kartičky čísel, kdy si je měl rovně vystřihnou, dostaly zvláštní tvary, ale nevadí.
Pak přiřazoval kostky lega k danému číslu.



Dále cvičíme logo  - kde mu zas začalo dělat problémy písmeno V, fouká tam vzduch a vzniká z toho F

Opakuje grafomotoriku, která je oslabená, ale lepší a lepší.

Hodně jde vidět i jeho problém s lehkou motorikou, když skládá lego.
Hrubá motorika je také oslabena, jízda na kole stále nic, takže to nebudeme hrotit, už vyzkoušel koloběžku, ale to snad bylo ještě horší než to kolo. Musím ale Matěje pochválit, že už sleze ze zídky, vyskočí, ale je méně obratný.

Rytmizace slov i vět je bez problémů.

Co ještě děláme je, že řeknu Matýskovi tři slova a on je musí zopakovat, čtyři zopakuje již s problémy.

Logico
předložky, ty mu docela jdou.

Co je největší problém je samozřejmě řeč, nejde mu rozumět, sestavit větu mu také moc nejde, takže nejvíc musíme nacvičovat vyprávění podle obrázků, ptám se ho co bylo ve školce......

Žádné komentáře:

Okomentovat