Proběhla třetí hodina pro budoucí prvňáčky.
Matěj se opět zařadil bez problémů, bych řekla, že se až moc rozjížděl se svým kamarádem, ale to si už paní učitelka pořeší.
V první půl hodince byli s jeho budoucí paní učitelkou a počítali, hledali číslici a počet k tomu určený, hledali si pomocí stejného obrázku kamaráda a tak se seznamovali.
V druhé půlhodince byli zase s panem učitelem, který bude mít druhou třídu prvnňáčků a tam opakovali anglická slovíčka, která se učili už minule, Mates si je pomatoval a pak si říkali která je pravá a levá a kreslili příšeru.
Mates se stále do školy těší, myslím, že to pomůže i ve vztahu k Adámkovi, kdy chytají ze sebe ponorku a je doma teď docela peklo.
Už se zase těšíme na další školu.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat