Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 3. srpna 2013

Matýskovo učení

Tento týden jsme jeli stále dokola.

- cvičení do kříže
- cvičení ležaté osmičky
- uvolňování ruky, kdy vidím jisté zlepšení
- omalovánka, tady je zlepšení zcela jisté, opravdu pěkně to vymaloval


- kreslení, Matěj kreslí tématické obrázky, většinou jsou to tedy zombíci a bubáci, tento obrázek je egypt, vyloženě mi popsal obrázek, že je tam pyramida, sfinga (na to slovo si nemohl vzpomenout, tak řekl že je to to zvíře z kamene). Myslím, že i egypťané na detailu jsou si podobní.



- předložky umí ty stejné, jako nad, pod, před, vedle, mezi, za

- nacvičujeme stále několikrát za den, vepředu, vzadu, napravo a nalevo, někdy to řekně uplně správně a někdy se mu to hodně plete, chce to stále cvičit

- u množného čísla již neříká na konci ch, občas na to chce upozornit, ale sám se opravuje

- čísla - umí rozpoznat a přiřadit 0-8, nulu jsme začali cvičit později tak si občas nemůže vzpomenout

- vykládá příběhy a mám pocit, že se mu opět rozšířila slovní zásoba, používá nová slova a třeba i když Adam něco udělal tak za mnou přišel a řekl, nech to plavat :-)

- básničky umí tři bez chyby a pletení slov, roztleskávat tedy rytmizovat je umí po slově, když chci tři slova třeba táta koupí botičky tak to plete

Žádné komentáře:

Okomentovat