Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 16. srpna 2013

Konec prázdnin

Klukům tímto víkendem končí prázdniny a mě tímto končí i delší dovolená.
Kluci si myslím, že si prázdniny užili královsky a hlavně jsme byli hooodně spolu.
V pondělí je čeká již nástup do školky, opět budou asi v jiné třídě a tentokrát mám pocit, že to bude problém. Jdou po dlouhé době do školky, kéžby bylo sloučení v jejich třídě. Matěj tyto změny nese těžce.

Skamarádili se se sedmiletou holčičkou od nás z baráku. Je to tahounka. TAkže kluci jsou už schopni zůstat pět minut beze mě a já můžu zajít domů na wc. Naučila Matěje vylízat zídku, což byl taky boj.
Hrají si na takovém svahu na rodinu, staví si dům, hledají poklady  a chodí domů jako čuňata.
Dnes jsme trenovali kolo a pomalinku na to přichází, jen mám pocit, že budeme zas příští rok kupovat kolo nové, větší a jezdit stále nebude umět.






Žádné komentáře:

Okomentovat