Učení
dnes jsme procvičovali více grafomotoriku, Matěj se neskutečně zlepšil v držení tužky.
Však i na grafomotorice vidím to, že když necvičíme každý den, tak jak jsme byli zvyklí, věci zapomíná, nedělá tak dobře jak dělal.
Spojoval dnes body, spojoval body podle předlohy a doplňoval řadu.
Dělali jsme paměťové cvičení a to i když už není taková hrůza stále není optimální.
Potom jsme vyndali logico. Většina listů mu jde bez problémů. Možná se zas podívám a k narozeninám dokoupíme. Dodávám foto jednoho pěkného pracovního listu.
Cvičili jsme počty a ty stále jen do desíti.
Dny v týdnu opakujeme, neumí je, ale občas si je řekneme.
Předložky jsme opět cvičili. Docela je umí, to pod musíme více upevňovat a nebudu prozatím přidávat žádnou jinou.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat