Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 20. prosince 2012

Přiřazování číslic

tak jsme zhotovili čísla, první ve stejných barvách, asi 3x jsem to s Matýskem udělala a pak jsem udělala ještě kartičky kde byla čísla napsané ve stejné černé barvě a on to musel přiřazovat, tedy nemohl se orientovat dle barvy. Nemohla jsem věřit vlastním očím, ale on to uměl, udělal to bez problémů. Zkoušela jsem to ještě odpoledne a opět bez chyby, však včer při třetím pokusu udělal jednu chybičku. Tento týden to nechám už tak a příští týden přidáme zas třeba dvě čísla.



Logico - Matěj si dělal ještě asi pět listů z logica, je to stále jedno z našich nejzábavnějších učení, nevím zdali jsem sem již tento list vkládala, ale dávám ho znovu, je docela složitý a zajímavý.



Přidávám i video kdy Matěj pracuje u logica, myslím, že tam krásně jde vidět jak se zlepšil, jak se mu řeč rozvinula....

 


Žádné komentáře:

Okomentovat