Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 17. října 2012

Rozhovor
měla jsem možnost vést jeden den rozhovor s paní ze speciálně pedagogického centra pro mentálně postižené a pro vady řeci. Dostala jsem pár praktický rad. Vždy si velmi ráda vyslechnu informace jak od lékaře,  psychologů, maminek, poradců, z každého tohoto rozhovoru si mohu odnést něco co mě a Matýskovi zase pomůže, co nás  posune někam dál.
Paní mě zas v něčem naťukla. Co mě však trošku znepokojilo, je že se Matýskovo IQ neposune dál. Prozatím je na hodnotě slabomyslnosti, kdy s problémy zvládne základní školu. Nebudu se znepokojovat touto informací a uvidím jak to bude dál. O letních prázdninách máme jet opět do Brna k naší paní psycholožce na roční kontrolu, poprosím ji znovu o test a uvidím zdali se to posune, já tomu stále pevně věřím, i když spousta odborníků tvrdí že řeč nemá vliv na IQ, já si právě myslím, že ano.
Každopádně v únoru půjdeme klasicky na zápis do školy a v dubnu nám přijde pozvánka z SPC kvůli řešení odkladu školní docházky.

Žádné komentáře:

Okomentovat