Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 5. září 2012

Nástup do školky
Kluci v pondělí nastoupili do školky. Oba se hrozně těšili. Já musela až do večera do práce, takže tam oba spali. Adámek se choval jako opravdu velkej chlap, neplakal, řekl mi ahoj, paní učitelce ukázal pyžamko, že pro něj přijde tatka a odešle. Na Matýskovi jsem viděla trošku smutku, ale neplakal.  Ještě minulý rok se stávalo, že plakal, bylo to horzné odcházet.
První den tedy zvládli, jen usínání jim dělá problém. Adámek se ještě šťourá v jídle ale časem ten chleba začne mít rád :-)
Druhý den, byl pro Matýska poněkud horší, ale stále v mezích.
Dnes je středa a já si kluky nechala doma. V pondělí a v uterý je vidím jen hodinku ráno a večer než usnou, tak jsme si dnes užili den.



Aďulka si dnes byl taky vybrat botky. Jsou značky pregres - nikdy jsem je nekupovala, ale vypadají hodně kvalitně, kůže venku i uvnitř, moc se mi líbí zapínání.

 
Kluci si dnes byli koupit lístky do divadla na Michala z kouzelné školky. Byli jsme na něm minulý rok a bylo to zábavné, klukům se to moc líbilo.
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat