Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 21. září 2012

Logopedie 21.9.

Jsem opravdu hodně spokojená s prací paní logopedky, vypadá to, že i Matýskovi to hodně sedlo, spolupracuje bez problémů a hlavně odchází od ní a něco umí.

Bavili jsem se o jeho sluchové paměti, která je velmi špatná. Sluchovou paměť má na horší úrovni než je jeho strnutí mluvidel. Matěj má problém zopakovat větu o tří slovech, někdy je pravda, že se mu to podaří ale často slova vynechává, zaměňuje nebo uplně mění. (kočka - kočička)
Budu tedy pracovat i na cvičení sluchové paměti.

Opět cvičili do kříže, toto cvičení se dál rozvedlo. (popíši podrovně ve štítku naše cvičení)

Procvičovali výslovnost V, Matěj se snažil a krásně mu to šlo, občas se i sám opravil, když V bylo spíše jako F.
Dostali jsme nové procvičování V, věty, jména...
Mám připsanou připomínku, že vždy jedno slovo je pro dítě jako jedna lekce, takže raději cvičit pomaleji ale důsledně, tak jak se má.

Jakoposlední procvičovali předložky. Matěj zvládl předložku NA a dostali jsme další na, do před, za, vedle, opět je důležité každou předložku trénovat zvlášt, opakovat ji a prostě naučit drilem.
Vzít balonek, plyšáka, bombon a schvovávat za krabici, na stůl, vedle gauče.... Opakova a cvičit.
Na logopedii to procvičovali i s pomací knížky - krtečka a kalhoty - kam se dívá krteček - dívá se na raka, kde sedí žába - na kameni.....


Žádné komentáře:

Okomentovat