Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 17. září 2012



Kluci víkend zvládli dobře. Já pracovně, načerpávám nové zkušenosti, informace, jsem moc za tuto práci ráda, je zajímavá, barvitá....

Kluci jsou nachlazení, ale i tak šli do školky. Teplotu nemají, jen soplí, takže žádná nemoc.

S Matýskem se o víkendu moc neprocvičovalo, bohužel je to tak, ale když jsem doma, snažím se s Matou procvičovat jak to jde. Nemůžu zas na něj hodně tlačit aby se nesekl.

Opět nastoupí do školy (pro ty co neví, jednou týdně Matěj navštěvuje školu, je to hodinové procvičování, Metoda instrumentálního obohacování). Na školu se moc těším, on ji měl rád a hodně pomohla. Doufám, že to časově bude vycházet tak aby mohl opět chodit jednou za týden.

V pátek nás ještě čeká logopedie.

O víkendu jsme všichni doma, tak si uděláme nějaký výlet a budeme si užívat toho, že jsem všichni spolu, hodně nám to chybí.

Ke klukům jsem sehnala chůvu, oba máme časově náročnou práci a někdy nám to bohužel nevychází. Je to otázka chlídání třeba jen hodiny, tak jsem oslovila jednu paní která nám bude pomáhat. Mám v ní důvěru a myslím, že to s klukama zvládne. Hodně nám pomáhají mí rodiče, bez  nich nevím jak bychom to zlvádli. Takové to delší hlídání obstarávají  oni, jen nejsou ze stejného města, takže kvůli hodině sem jezdit se nevyplatí.


Nootropil Matěj zatím neužívá, ještě asi počkám do konce září a v říjnu mu jej opět nasadím. Žádnou změnu nevidím. Rybí tuk dávám jen jednou za dva dny.

Dnes jsme procvičování vzali formou knih. Vytáhli jsme knížky a Matýsek musel vykládat co se děje, co tam je, počítat, jakou má barvu.... Byla to hlavně kniha pro předškoláky. Huráá a počítat umí znovu do desíti, ale musíme to procvičovat.



Žádné komentáře:

Okomentovat