Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 25. srpna 2012

Poslední týden prázdnin

celý týden mám v práci volno, tak se připravíme na školku a už se opravdu těším, kluci jsou už 10tý týden doma a je to náročné, každý den vymýšlet nějaký program, zařadit tam učení, práce a věci doma.. I oni oba se do školky už těší, Matěj ví co ho tam čeká, u Adámka mám trošku obavy jak to zvládne, je to hrozný živel.  (mimochodem dnes se odžmolkovávačem řízl do jazyka).

Za ty dva měsíce si myslím, že Matěj hodně poskočil, i když ho vidím každý den, tak na něm tu změnu vidím, jsem zvědavá co mi řekne paní učitelka ve škole. Rozmluvil se, používá věty, vztah k bratrovi se změnil.....

V pátek jsem si zašli do hospůdky, kluci hráli fotbálek a hrozně je to bavilo



dnes jsme měli jít opíkat, ale venku bylo morko tak jsme jeli autobusem na výlet.








Žádné komentáře:

Okomentovat