Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 20. srpna 2012

23. prázdninové cvičení

- barvínek - dnes to Matěj našel bez problémů a docela rychle

- skládání puzzlí - konečně začal skládat s rozumem, dívá se kde jaký chybí dílek, co by tam mělo být

- počítali jsme do desíti - ještě to vázne

- po delší době jsme vytáhli hrad, skládali jsme jen tak náhodně, všechny již prošel (kromě poslední řady, ta je opravdu hodně složitá). Mám v plánu koupit na vánoce schody.

- grafomotorika - první uvolňoval ruku  a druhé cvičení, doplnění řady, dnes jsem nakreslila kola a on měl doplnit, toto mu však nejde, bud to nedoplní tak jak má, velké- malé - velké, nebo to opisuje znovu ....






- do pracovního sešitu jsme dělali roční období - Matěj ví , že jsou čtyři, pojmenovává to spíš zima, teplo, podzim. Dnes poskládal puzzle ročního období a do pracovního sešitu jsem si nakreslili co se děje na jaře a v létě, pak si to vymaloval. Takové témata ho baví.







- z publikací . první jsem říkali co je vysoko a co nízko, využili jsme i na počítání

- spočítal zvířátka která k sobě patří. Zeptala jsem se čeho je nejmín a krásně odpověděl, že pejsků.


- dnes jsem zopakovala z počítání boba soba prázdné a plné talíře, vše řekl tak jak má, takže den kdy mu to nešlo, to byla jen náhoda a umí to, docela mě zaleklo, žeby neznal pojem plný a prázdný

Žádné komentáře:

Okomentovat