Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

neděle 10. června 2012

Matýsek si prodal své velké dinosaury s kterýma si již nehraje, tak jsem se vydala dnes s Adámkem něco koupit.


Tvary a barvy. Celkem čtyři kartičky s vylouplými tvary, háže se kostkou na které jsou nakreslené barvy a podle hozené barvy doplňujeme tvar v dané barvě. Jednoduché a na procvičování barev si myslím pěkná věc.


Domino, měli jsme dřevěné domino, ale nebyly tam pěkné obrázky, tady jsou zvířata. Domino jsem ještě nezkoušela, nevím jestli tam bude dostatečný počet zvířátek, ale dá se rozstřihnout a udělat z toho memory kartičky.  Vadou je, že je malé, mohlo být krapet větši.




Povím ti mami, pevný karton, hezké obrázky. Mě se to moc líbí.  Trénuje se zde časová poslopnost.
Matěj vyzkoušel dvě a pěkně mu to šlo. Kdyby bylo ale obrázků 2x tolik bylo by to lepší, myslím si, že to projedeme tak 5x a už to bude znát.
Každopádně to nejsou vyhozené peníze, nutí ho to komentovat co se stalo.

Dnes jsem tam našla i od této firmy i pexeso pro uši, moc se mi to líbilo, ale nemám s tím zkušenosti.













Ferda kvízy.  Matěje to ohromě baví, ale je to nedomyšlené. S perem se špatně manipuluje, musí se s ním trefit do černé tečky a při správném zodpovězení pípá. Sice se to časem dítě naučí, ale pero mělo být tenší a špička více vysunutá.
Je tam seznam ukolů, které dle zadání musí dítě plnit. Třeba na obrázku, označ kdo je mimo dům.
Některé ukoly, mi připadá, že nesedí.



Žádné komentáře:

Okomentovat