Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 14. června 2012

Mám nachystaných spoustu ukolů, spoustu nápadů i her, bohužel ted se mi moc nedaří s Matějem pracovat, odpoledne je již unavený, poslední dobou i neklidný, agresivní k bratrovi ( k Adámkovi se od malička nechová pěkně, nemá jakoby cit, neví, že mu může způsobit nějaké zranění, klidně na něj skočí), Matěj se hůře soustředí, musí být opravdu dobře naladěný což v poslední době vůbec není. Docela se těším na prázdniny kdy nebude chodit do školky a budeme trénovat ráno, to je schopen opravdu něco udělat. Odpoledne jdou spíše věci kolem něj, jde to vidět i na včerejším videu, které jsem vkládala, je tam nesoustředěný, neklidný...
Dnes jsem zkoušela modrou a zelenou a on mi to řekl správně. Možná to bude tím, že jsme začali dělat věci trošku jinak - vytvořili sešit s nalepenými barevnými obrázky. Třeba musí věc vidět, jakoby ošahat, vytvořit a pak si pojem zakoduje. Zítra to nahodile vyzkouším, jestli to dnes nebyla jen náhoda.
Cítím ted pocit toho, že jsem přišla na to jak s Matýskem pracovat, že jsem to chytla za správnou stranu, ještě ta logopedie a věřím, že to půjde. Ony ty úspěchy jsou hrozně malé a učí se novým věcem tak pomalu, tak někdy člověk spadne do propasti, jestli to má cenu, jestli to dělám správně, kde je ta chyba....

Zítra nás čeká předposlední škola před prázdninama.

Zítřkem začínají i dny našeho města Bruntál, kluci se těší na vatu a kolotoče,tak snad počasí dovolí a užijeme si to.


Žádné komentáře:

Okomentovat