Dnes jsem již začala řešit školu. Je to asi brzy, ale mám ráda jistoty a chci abychom tento důležitý krok udělali spárvně.
Matěj půjde příští rok, t.j. 2013 na zápis, věřím v odklad a tedy do školy by měl nastoupit r. 2014 což bude mít již 7 a půl roku.
Máme na výběr z několika možností, i když opravdu nevím jak na tom bude za dva roky.
Speciální a zvláštní školu jsem zavrhla ihned. Do normální školy jít bez asistenta by také nebylo vhodné.
Pak je tedy možnosti integrovat s asistentem nebo ještě Matýska začlenit do školy kam chodí na metodu instrumentálního obochacování, je to klasická škola, byl by integrován a byl by veden paní učitelkou z m.i.o.
Včera jsem dál hledala nějakou vhodnou školu a narazila jsem na soukromou školu AMOS. Je to škola pouze do pátého ročníku, každá třída o 12ti žácích. Takže rozhodně idividuální přístup, malý kolektiv, využívají různé pomůcky pro vzdělávání, počítačová třída, v hodinách tělesné výchovy se věnují plavání, bruslení...
Dnes jsem již mluvila s paní ředitelkou a věřím, že jsem vybrali dobře.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat