Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 18. dubna 2012

Dnes jsem již začala řešit školu. Je to asi brzy, ale mám ráda jistoty a chci abychom tento důležitý krok udělali spárvně.
Matěj půjde příští rok, t.j. 2013 na zápis, věřím v odklad a tedy do školy by měl nastoupit r. 2014 což bude mít již 7 a půl roku.
Máme na výběr z několika možností, i když opravdu nevím jak na tom bude za dva roky.
Speciální a zvláštní školu jsem zavrhla ihned. Do normální školy jít bez asistenta by také nebylo vhodné.
Pak je tedy možnosti integrovat s asistentem nebo ještě Matýska začlenit do školy kam chodí na metodu instrumentálního obochacování, je to klasická škola, byl by integrován a byl by veden paní učitelkou z m.i.o.

Včera jsem dál hledala nějakou vhodnou školu a narazila jsem na soukromou školu AMOS. Je to škola pouze do pátého ročníku, každá třída o 12ti žácích. Takže rozhodně idividuální přístup, malý kolektiv, využívají různé pomůcky pro vzdělávání, počítačová třída, v hodinách tělesné výchovy se věnují plavání, bruslení...
Dnes jsem již mluvila s paní ředitelkou a věřím, že jsem vybrali dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat