Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

neděle 3. června 2018

40 :-)

Oslavila jsem krásnou čtyřicítku, musím říct, že se cítím velmi dobře a prožívám jedno z nejkrásnějších období v životě.

Od manžela jsem dostala 40růží .




Začala jsem se pouze rekreačně věnovat běhu a je to nádherný relax. U nás na Bruntálsku máme krásnou přírodu a to se to pak běhá.


1 komentář:

  1. Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli bych Vám mohla napsat email. Moc bych se na něco chtěla zeptat. Moc by mi to pomohlo. Můj email je Poulickovakatka@seznam.cz. Předem velice děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat