Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 15. srpna 2015

Matěj učení

Matěj začal s uvolňovacími cviky.

 
nacvičoval mašličky na drakovi, to mu docela šlo, nácvik osmiček už byl horší, ležaté to byl uplný problém. Budeme dál pracovat a procvičovat zápěstí.


Tady Matěj procvičoval zápěstí, kroužil zápěstím. Potom si vzal palec a spojoval s ukazováčkem a tak dál ostatní prstíky, palec a prostředníček. S prsteníčkem byl trošku problém.
Jsou to malá cvičení, ale i ty pomáhají.


Po tom co jsme začali znovu procvičovat psaní, čtení a matiku vidím už mírný pokrok, neumím si představit s Matýskem neprocvičovat celé prázdniny, prostě by to zapomněl.
Počítá stále s osou, bez ní má velký problém, možná i lenost přemýšlet.
Psaní mu dělá také problémy, bohužel tam je to dané diagnózou, stálé zaměňuje t, d, p, f, v, s, č....
Snažím se tedy při diktátu co nejlépe a důrazně vyslovovat, ale i tak se chyby nasbírají.

V logopedii cvičíme ž a mám pocit, že jej umí.

Když čte knihu tak dbám na výslovnost, především č, š a ž.

Žádné komentáře:

Okomentovat