Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 29. května 2015

Dárek

Od Barborky jsem dostala k narozeninám krásné video, úplně mě dostalo

https://www.youtube.com/watch?v=7-j_tW_28TE

Teta Lucka mi zas nachystala plno dárečků a řetízek co jsem dostala jsem už nestihla ani nafotit, hned jsem si ho musela nasadit. Děkuji




Žádné komentáře:

Okomentovat