Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 31. července 2014

Učení

Opakujeme a opakujeme.
Dnes se naučil vyslovit Š.


nácvik uvolňování ruky, větší problém než se může zdát a bez předlohy vůbec


snaha samostatného pokračování a  vzniklo z toho uplně něco jiného


ležatá osmička jedním a druhým směrem

 
 
první a poslední písmeno ve slově, počítání písmen ve slově, nakonec zakroužkoval písmena A, E a O.



Jelikož jsme dělali logico , které mu nešlo, už ho jednou dělal, tak jsme ho učila opět řady a sloupce, nějak to nepobíral, dlouho s tím zápasil.
Když jsem se ho u druhého obrázku ptala kde je čtvrtá řáda (která chybí), tak mi to vůbec nebyl schopen najít, takže máme nové cvičení řady a slopce.


Matěj uvařil oběd. Sám si vymyslel co chce vařit a téměř vše sám chystal.

Žádné komentáře:

Okomentovat