Matěj byl snad po měsíci ve škole. Opět se těšil. Cítí se tam jako doma, což je moc dobře.
S paní učitelkou dnes opakovali spojování bodů, hledání chyby, doplňování bodu.... Toto Matěj krásně umí a již chyby vidí.
Musím říct, že tato metoda instrumentálního vzdělávání /obohacování Matěje opravdu dál rozvíjí a posouvá. Musím tedy podotknout, že jde o kompletní práci paní Malé, jak toto vzdělávání tak motorika, logopedie...
Nyní se budou více soustředit na předškolní dovednosti, na věci, které se dělají na zápise a budou potřeba do první třídy.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat