Učení probíhá stále co máme volno, jen již toho sem moc nevkládám jelikož je to hodně opakování.
Obrázek.
dalším pokrokem je kresba. Ruce a nohy jsou dvojité. Nevím proč ale opět chybí krk.
Matěj se umí sám bez předlohy podepsat.
Překreslení obrázku.
dnes překresloval co jsem nakreslila já. Dělal teda všemu oči a obličej...
Důležitý je úchop který se opravdu lepší.
Rytmizace a zapisování slabik.
Matěj rytmizuje sám slova a pak si zapisuje počet slabik pomocí čárek.
Jinak stále dokola děláme cvičení osmičky a kříže. Uvolňovací cviky.
Logopedii.
Dny v týdnu s pomocí zvládá, roční období také, čísla přiřadí do deseti.
Občas děláme sluchové vnímání ve stylu co začíná na písmenko M - vidím tady malý pokrok.
Teď ty pokroky zase nejsou takové, takže jedeme jakoby ve stereotypu. Musím si přiznat, že i to učení již není tak pravidelné jak bylo, ale co mám volno tak se učíme, jen na to již netlačím jako dříve.
Blog o diagnoze vývojová dysfázie, ADHD, expresivní porucha řeči. Náprava, léčba, učení, logopedie.
Proč
Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.
Žádné komentáře:
Okomentovat