Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 13. listopadu 2013

Učení

Učení probíhá stále co máme volno, jen již toho sem moc nevkládám jelikož je to hodně opakování.

Obrázek.
dalším pokrokem je kresba. Ruce a nohy jsou dvojité. Nevím proč ale opět chybí krk.
Matěj se umí sám bez předlohy podepsat.


Překreslení obrázku.
dnes překresloval co jsem nakreslila já. Dělal teda všemu oči a obličej...
Důležitý je úchop který se opravdu lepší.


Rytmizace a zapisování slabik.
Matěj rytmizuje sám slova a pak si zapisuje počet slabik pomocí čárek.



Jinak stále dokola děláme cvičení osmičky a kříže. Uvolňovací cviky.
Logopedii.
Dny v týdnu s pomocí zvládá, roční období také, čísla přiřadí do deseti.

Občas děláme sluchové vnímání ve stylu co začíná na písmenko M - vidím tady malý pokrok.

Teď ty pokroky zase nejsou takové, takže jedeme jakoby ve stereotypu. Musím si přiznat, že i to učení již není tak pravidelné jak bylo, ale co mám volno tak se učíme, jen na to již netlačím jako dříve.

Žádné komentáře:

Okomentovat