Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

úterý 22. října 2013

Škola

stále pokračujeme v návštěvách školy, byli jsme v pátek a dnes. Další týden jsou podzimní prázdniny takže bude mít Matěj volno.
V každé hodině dělají Feueresteina, učí se nové slova, strategie, cvičí pamět, prostorové vnímání, vše jak jsem již psala převádí do praxe.
Dnes paní učitelka měla Matýska celou hodinu a říkala, že celou tu hodinu pracoval. Mezi tím tedy museli udělat nějakou přestávku ve stylu kineziologických cviků, ale soustředění se hodně zlepšilo.
Konzultovali jsme doporučenou léčbu od psychiatričky a myslím si, že prozatím nebude třeba. Kdyby s nástupem do školy to Matěj nějak nezvládal tak nemám problém léčbu nasadit, ale prozatím nám připadá toto zbytečné.
Co je prý zvláštní je jeho lateralita. Oko je pravé, ruka většinou také pravá ale při jemné motorice jako navlékání korálek, navlékání nitě do jehly to dělá naopak.

ADámek se do školy za paní učitelkou vždy těší, má tam prý výborné bombony.

Žádné komentáře:

Okomentovat