Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

úterý 28. května 2013

Škola 28.5.

Dnes byl Matěj po dvou týdnech ve škole.

Opakovali prostorovou orientaci.

Učili se nové pojmy, paní učitelka mi dnes říkala, že se každé sezení učí nový pojem, je to vždy nové slovo, které si vysvětlí a potom převádí do praxe. Jako například slovo strategie. Matěj ho sám nepoužije, ale někde v hlavě ho má.

Dnes se učili nový pojem blíž. Blíž k ruce, blíž k oknu.... Říkali si také která je pravá a levá ruka.

Velkou starost, tak jako asi všem, dělá stále Matýskova krátkodobá pamět. Já sama to pociťuji, když jsme tři dny v práci a nemám čas díky mým dvanáctihodinovým směnám se s Matýskem učit, tak cítím, že mu to mizí, je třeba opravdu každý den nebo tedy co to jde věci opakovat.

Dnes ještě sestavovali dle předlohy obrázek, byly to kostky, na každé straně jiná barva, paní učitelka sestavila obrazec a Matěj měl opakovat.

V přístím setkání chtějí probírat emoce. Přejdou tedy již na jiný pracovní sešit od Feuersteina.

Každý obrázek který mají at se týče čehokoliv, třeba jen obrázek kostky, okomentují, ošahají, nakreslí, převedou do praxe, je tedy tím pádem zahrnuto veškeré vnímání - zrak, hmat....

Jsem nesmírně ráda, že Matěj může toto vzdělávání navštěvovat a budeme pokračovat i další rok.



Žádné komentáře:

Okomentovat