Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 20. května 2013

dnes jsme se učili trošku jinak, sedli jsme si a jen si vykládali.
Pak jsme vzali sešit - Už se těším do školy - a nechali jsme se vést sešitem.

- opakovali jsme předložky
- vykládali jsme si o ročním období - stále se mu to plete,ale pomalinku si upevňuje názvy a věci kolem
- dny v týdnu - Matěj ví, že v sobotu a v neděli nechodí do školky, kolik je dní, názvy se mu pletou
- pojmy den, noc, oběd, večeře
- třídění ovoce a zeleniny
- co zvířátka jedí
- první poslední
- určování rodů
- geometrické tvary - učíme se obdelník
- vykládání podle obrázku - co se děje v zoo
- protiklady pláče je veselý, velký malý, spí je vzhůru
- dělení slov na slabiky a roztleskávání

Odpoledne jsme ještě hráli pexeso, padající opičky, kvarteto a poprvé jsme hráli - hádej kdo jsem, myslela jsem si jednu osobu a kluci s tatínkem se mě ptali kdo jsem - jestli jsem holka, jsem ve školce ... Moc je to bavilo.




Žádné komentáře:

Okomentovat