Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 26. dubna 2013

Logopedie

opakovali skloňování, barvy, výslovnost, počty.

Dostali jsem spoustu nových ukolů

vymalovat obrázek, časová posloupnost a hlavně číst příběh o prasátkách, Matěj musí říct co se četlo.


Výslovnost Ň
- při výslovnosti se jazyk musí opírat o zuby a nesmí ven. Zatím budeme cvičit pouze na hlásce.




Globální čtení
Matěj si není schopný zapamatovat - to je jeden dům, to jsou dva domy - stále tam plete je a jsou, proto paní logopedka zavedla globální čtení, říkala, že u některých dětí to začne fungovat.
Prý u hodně dětí pomůže, když se naučí číst.
Dalším úkolem je tedy i cvičení tohoto.



Žádné komentáře:

Okomentovat