Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 23. března 2013

Procvičování


Cvičení první, druhý.... poslední
dnes jsme dali do řady obrázky zvířátek a Matěje jsem se ptala, kdo je v řadě první, druhý, uprostřed, poslední.

Procvičování vysoký, nízký, vyšší a nižší
z obrázků zvířátek jsme udělali komíny a opět si říkali který je vyšší....

Více než
procvičovali jsem na číslech,   je číslo čtyři více než tři...

Výslovnost V a F
občas to ještě Matěj zaměňuje, ale když se upozorní tak se snaží.

Výslovnost H
dnes mám pocit, že H slyším, bohužel stává se mi, že ho tam slyším a pak tam není, jak se mi stalo již dříve při výslovnosti jiných hlásek. Uvidíme při další návštěvě logopedie.

Předložky
opakovali jsme předložky a Matěj začal plést předložku za, plete ji s předložkou před, kterou jsme se ještě neučili.

Čísla
dnes zcela s jistotou přiřadil čísla jedna až sedm k tečkám.
Budeme pokračovat až do desíti.




Žádné komentáře:

Okomentovat