Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 21. února 2013

 
Učení
udělali jsme dnes opakovací učení

 
 
paměťové cvičení - to mi připadá, že se zlepšilo, dělal tři řady o pěti obrázcích (vždy vezmeme jeden obrázek - řekne auto - zarkyjeme a on musí říci co tam bylo - u dalších auto/kočka/dort/slunce - musí všechny zopakovat, já zakryji obrázky a on říká po paměti co tam bylo, vždy jedna řada po pěti obrázcích, potom další řada a třetí poslední)
Matěj udělal snad jen tři chyby v celém cvičení.
 
 
 
cvičení s plyšákem - cvičení propojování pravé a levé hemisféry - plyšákem děláme cca metr od obličeje pomali ležatou osmičku, musí sledovat očima stále třeba nos šaška...
Pak Matěj nakreslil tuto ležatou osmičku a jezdil na jednu a druhou stranu.
 
 


Grafomotorika - stále bych řekla boj, ale zlepšení jde vidět. Na konci se už vůbec nesoustředil, cvičili jsem v odpoledních hodinách. Začal dělat špičky.


Puzzle - dnes téměř sám složil puzzle o 60ti dílcích.

Procvičování předložek - všechny které jsme se učili má zažité, dnes jsem přidala předložku mezi.

Čísla - přiřazování teček k číslu. Učíme se do pěti. Plete se mu číslo tři a pět.



Žádné komentáře:

Okomentovat