Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

neděle 13. ledna 2013

Zápis do školy

zápis do prvních tříd se nám blíží a já jsem začala nějak zmatkovat a váhám kam vůbec půjdeme.
Už dlouho jsem byla rozhodnutá pro soukromou školu, ale ted jsem začala trošku váhat. Naštěstí vím, že dostane Matěj odklad, takže na zápis půjdeme,ale příští rok půjdeme k zápisu znovu a můžeme to změnit.
Zjištuji informace ještě o dalších školách. Tento týden se ještě chci domluvit s paní učitelkou ze školy kam Matýsek dochází. Mám nějaké informace i od mladíka který dělal asistenta klučíkovi s postižením. Důležité jsou pro mě i názory ostatních, jak paní ředitelky ve školce tak paní Gavendové, která nám vždy pomohla.

S Matýskem jsem se na toto téma také bavila a on chce jít na Petrín, je to škola do které dochází jednou týdně na hodinu. Chce tam jít, jelikož ji zná a on nemá rád nové věci.

Tak uvidíme jak to dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat