Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

úterý 29. ledna 2013

Vkládám pár fotek pracovních listů - i přez nemoc zvládáme nějaké učení



Pěkný obrázek, využíváme na učení předložek - co je pod sluníčkem, vedle.....


Logico - zajímavé, ale hodně těžké, sama jsem to nezvládla  :-(
např. oranžový cuplík, buchta je v troubě a přiřadíme k noře - zvíře je v noře...
Matýsek na tento ukol není ještě připravený.


Logico. Obrysy. Také jedno z těžších ukolů, nebo jsme to vždy dělali až v době, kdy je Matěj už unavený a nesoustředěný.


Grafomotorika - mám pocit, že se Matýsek nějak zhoršil.


Logico - roční období, před týdnem jsem si opakovali roční období a ono se mu to dost pletlo.
Párkrát jsem to zopakovali a roční období už opět umí.


Pracovní listy


Přiřazování čísel - již do pěti, plete se mu dvojka a pětka. Opět budeme procvičovat a nepřidávat další.



Pracovní list - sluchové vnímání. Neskutečný problém. Různýma pastelkama měl zakroužkovat předměty začínající na S, H, N.....  Když si to sám říkal, tak to neslyšel vůbec, říkala jsem slova já a musela jsem hodně zvýraznit první písmeno a někdy se trefil.
Musíme více cvičit sluchové vnímání.


pracovní sešit

Žádné komentáře:

Okomentovat