Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

neděle 13. ledna 2013

Učení

S Matýskem jsme teď v učení trošku polevili, nebylo moc času, byla jsem hodně v práci, potom mu jeden den vyskočila teplota až nad 39 a tak polehával.
Však trénujeme dál.
Z předložek umí do, na, vedle, za a nyní se učíme i pod, musím ted další předložky stopnou , začaly se mu trošku plést, takže zas budeme upevňovat a učit se pouze tyto.
Dny v týdnu, roční období, roční období to si plete, ale bylo odbobí kdy to uměl, dny v týdnu se chtěl učit sám, takže mu je občas v kalendáři ukážu a řekneme si je, nevím proč ale nejlíp umí pondělí a čtvrtek.
Cvičíme grafomotoriku.
Umí zapínat zip na mikině.
Začal cvičit svůj podpis.
Procvičujeme nadále paměťové cvičení, nyní s pomocí hry moje první obrázky. (paní ředitelka ve školce mi také říkala, že ji zaráží Matýskova paměť). Má  s tím problémy, tak se při další návštěvě logopedie o tomto zmíním.
Vytahuje si puzzle, ve kterých vidím velký pokrok. Má rád od smartu zámecké chody, jsme na 25 urovni a docela to zvládá, někdy s menší či větší pomocí.




Žádné komentáře:

Okomentovat