Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 31. ledna 2013

Škola - zápis do školy - schůzka s řediteli

Matěj byl dnes ve škole, i tam jako tento týden v logopedii byla hodina pojata spíše opakováním. Probírali tvary, barvy, body, rovnoběžky.....

První jsem měla schůzku s paní ředitelkou právě této školy, je otevřená asistentovi, asistenta bych sama pomáhala vybírat ..... takto škola má pro mě spoustu předností, i když není tak velikou školou jako ostatní, stále je tam 18 žáků.

Druhou schůzku jsem měla s ředitelem velké základní školy. Myslíme si s manželem, že pan ředitel nám dal hodně rad k nezaplacení. Nic nám nenamlouval, vše vysvětlil, představil nám snad polovinu učitelského sboru, provedl nás školou a hlavně narovinu řekl, co si myslí, že nás tam čeká a co si myslí, že by bylo dobré.

Poslední návštěva byla na den otevřených dveří v soukromé škole. Stále zpracovávám informace odtud a trochu se to ve mě bije. Možná jsem ovlivněna předchozí návštěvou ve škole. Tato je opravdu malinká, má pouze pět tříd - od první do páté třídy. Po paté se přechází na jinou "normální" základní školu. Ve třídě max 12 dětí. Stále zjištuji info. Bojím se aby úroven učiva nebyla pod úrovní klasické školy.

Takže informací opět až nad hlavu. Ná zápis jdeme do blízké školy a máme stále rok na zjišŤování informací.

Žádné komentáře:

Okomentovat