Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

čtvrtek 27. prosince 2012

Kineziologie

tak jak jsem slíbila napíši něco o návštěvě kineziologie. Manžel to neuznává, je vyloženě odpůrce. Já ho však poprosila bych na to mohla alespon jednou s Matýskem jít. Asi bych o tom stále přemýšlela, co to je, zdali nám to nemůže pomoci, stále by mi to hlodalo v hlavě jako červík, že jsem něco udělala špatně, že jsem měla ještě něco zkusit.
Ted jsem ale přesvědčená, že další návštěva kineziologie nebude.
Připadá mi to jako nějaká víra (nejsem odpůrce věřících)  nebo ve stylu homeopatiie, kdy je především víra v uzdravení to nejdůležitější. Prostě není tam nic hmatatelného čeho bych se mohla chytit.
Jak jsem již psala kdybych ty peníze vložila do nějakých publikací, pracovních sešitů udělala bych lépe.
Třeba naše návětěvy školy mají viditelné pokroky, mají viditelnou práci a ukoly co plní.


Myslím si, že nic nemůže nahradit naše cvičení, to jak s Matýskem pracuji, jak se učíme, jak pracujeme, to nám přináší největší a zaručené výsledky. I když je to někdy horší a někdy to nejde dopředu, tak potom stačí malý pokrok a já  jsem opět nabitá jít dál a pracovat.



Žádné komentáře:

Okomentovat