Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pondělí 5. listopadu 2012

Listopad

minulý týden u nás nasněžilo a Adámek čekal že dojde už Ježíšek, že se na něj moc těší. Nechal si vysvětlit, že musí ještě chvíli počkat.

Téměř celý týden jsem v práci měla noční, takže dny jsem spíš přežívala. Hodně jsme se hráli, v učení jsme dál nepokročili, jen jsme opakovali.
Takže předložky  NA a DO má zmáknuté. Další prozatím cvičit nebudu. Tvoříme věty - červené jablko dám do tašky - na stole je lampička.
Cvičíme koncovy - jaký dům - zelený - často říká zelenej, ale jsou i světlé chvilky, kdy řekne zelený.
Slovní zásoba se u Matýska zvětšila, stále mu však nejde rozumět, cvičíme rytmizaci, snažím se aby lépe vyslovoval, ale mám pocit, že cizí člověk mu nemůže rozumět.

Zítra se vrhneme na celkové opakování a od víkendu budeme procvičovat si - obléknu si kalhoty - obléknu si ponožky....

Kluci ve školce měli kouzelníka - Matěj mi o něm moc vykládat nechce, nevím co se stalo. Tvořili krásné strašidýlka z malých dyní, listů.... Dnes měl na oběd "škaredé knedlíky" (bramoborové).

Vytvořila jsem klukům adventní kalendář, zítra ho vyfotím a dám foto.

Dostala jsem předčasně dárek k vánocům. Původně jsem měla jít na tetování, to jsem ale vyměnila za netbook.

Žádné komentáře:

Okomentovat