Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 12. září 2012

Matýsek neskutečně povídá, hádají se s bráchou kdo to bude vykládat první. Adam skládá věty jak má, vyslovuje správně, používá předložky... Matýsek tedy mluví, ohromě skočil,  věty nejsou gramaticky správné, nepoužívá předložky a jde mu hůře rozumět, však ten poskok je ohromný.

Dneska jsme zas procvičovali skládání vět, vytáhli jsme hrad, cvičil grafomotoriku, povím ti mami, pamětové cvičení, rytmizaci, pravolevou orientaci....
Počítání jsme procvičovali, on to opravdu zapoměl, takže to cvičíme znovu, jen mě udivuje, že se plete už třeba u čísla čtyři. 

Paní logopedka nás naučila cvičení předložek, procvičujeme pouze předložku NA. Dohodly jsme se,že  se budeme opravdu učit postupně a ne vše naráz.
Roznesla jsem plyšáky po pokojíčku, na stůl, na okno, na postel, na podlahu... Ptala jsem se, kde je myška, Matěj odpovídal, myška je na stole....


Žádné komentáře:

Okomentovat