Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 28. září 2012

Berle :-)

tak abychom toho neměli málo, dostala jsem včera na chirurgické ambulanci berle. Dnes mám jít na kontrolu a vypadá to na sádru.
Už ve čtvrtek mě začala pobolívat noha, ve čtvrtek odpoledne jsem brečela když jsem se kulhala na záchod a v pátek to byla už krize. Manžel celý den v práci, oba kluci jelikož je svátek tak doma, venčení psa a hlavně předemnou tři dny noční v práci. Opět zafungovali mí rodiče, takže se o kluky celý den postarali a já večer o berlích šla do práce :-)
Dnes to vypadá s nohou podstatně lépe, mám pravděpodobně zánět šlach.

Adam včera zase perlil svou výřečností, někdy má den, že co věta to perla. Uplně se divím co ta jeho hlavička je schopná vymyslet.
Byla jsem u dětské lékařky, zeptat se na jeho pády. Připadá nám to s manželem divné, on neodejde z místnosti aby se někde nepraštil, furt padá, bouchá se... Je pravda, že je živější a nepozorné dítko, ale paní doktorka usuzuje, že to bude zrakem. za týden jedeme opět na kontrolu na oční kliniku do Olomouce tak se poptám. Asi opravdu nemá takový odhad.

S Matýskem se tento týden učím spíš u hraní. Procvičujeme stále počítání, barvy, předložky Na a Do. Na umí krásně, do se občas trefí, takže opakovat a opakovat. Skládáme věty, samotnému se mu nechce, ale když ho upozorním tak se snaží. Ve čtvrtek mi řekl, že vidí v očích kost a krev a ptala jsem se ho s manželem co to je a on, že myšlenka, uplně mě zarazilo, že on na něco takového přišel. Kéžby nám za rok paní doktorka řekla, že je to jen ADHD a dysfázie a že mentální postižení tam opravdu není. On je nesmírně citlivý a empatický, ale po té rozumové stránce furt opravdu nevím, zdali je to až tak omezeno tou řečí... on čas ukáže.


S klukama jsem byli na pohádce v dětském centru. Moc se jim to líbilo, dokonce se Mates zůčastnil hraní.

Žádné komentáře:

Okomentovat