Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

pátek 17. srpna 2012

22. prázdninové učení

- opět grafomotorika, šnečky dělal už Matěj pěkně, spojování čar dle předlohy také pěkně, ale co mu furt nejde je doplňování té řady, věže a obloučky ...




- Barvínek od mindoku - dnes jsme koupili časopis sluníčko a byla tam vystřihovánka Barvínek, je to celkem asi šest kartiček nebo sedm ted nevím přesně, obrázky na obou stranách. Vždy jedna a jedna kartička má jeden stejný obrázek.
Musí tedy dítě najít stejný obrázek i ve stejném barevném provedení.
Samozřejmě, že v orig. hře je karet o hodně více, ale i takto to stačí.


- logico - první logico jsme jen vyzkoušeli a bud byl Matěj již unavený nebo je to ještě opravdu na něj těžké. -vyzkoušeli jsme sněhuláka a hned to ukončili.

 

- hrady dělá rád a bez chyby, ale to již dělal několikrát.




- počítání boba soba - opakovali jsme pojmy dlouhý a krátký, široký a úzký, musíme to opakovat stále dokola, plete to

 - počítání boba soba - dle mne jednochué pojmy prázný a plný talíř, Matěj to několikrát popletl, takže jak bude další učení vyzkouším to znovu, jestli to byl jen špatný pokus nebo to opravdu neumí.


- orientace v čase a prostoru
co se děje ve školce, vykládali jsem si o dnu ve školce, kolik je  na obrázku dětí....


 příběh jak jde medvěd do školky, počítali jsem okna, říkali si barvy, co je tam za obchody....



co kam patří


medvěd se špatně oblékl

dům, jména pokojů, co kdo dělá...


Žádné komentáře:

Okomentovat