Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

středa 1. srpna 2012

15. prázdninové učení

- grafomotorika - i když vidím pokrok tak stále to není co by mělo být, trénujeme grafomotoriku velmi často


- grafomotorika - v knize pro předškoláky jsem našla něco podobného, obrazce podle bodů, zlehčila jsem to pro Matěje a i tak to nezvládl, první a druhý jsem mu musela uplně poradit, třetí jsem ho nechala samotného a vůbec se netrefil


- zrakové vnímání pro starší děti


- cvičení sluchové paměti - sedli jsme si s Matýskem do klidu a já řekla tři slova - kočka - nos - boty, Matěj měl opakovat, pro něj velmi složitý úkol, tak jsme to udělali asi 10x a snad jen 2x to zvládl, takže vím kde dál cvičit

- materiál - je to z nějakého časopisu - co je ze dřeva - vše řekl spávně, jen nemohl pochopit, že je ze dřeva i pastelka


- časová posloupnost u pohádky červená karkulka

- srovnávání od největšího po nejmenší


- logico picolo
první je doplnění řady - trvalo než to Mates pochopil u první řady, pak mu to šlo docela pěkně


najdi stejný obrázek - docela složité, pro nesoustředěnost udělal jen půlku, pak už jsme toho raději nechali







Žádné komentáře:

Okomentovat