Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

sobota 14. července 2012

Logopedie 13.7.

Včera jsme byli poprvé  u nové klinické logopedky PaedDr. Aleny Stodůlkové.
První vyšetření trvalo cca hodinku. Matěj byl hodný, ke konci už ho to nebavilo, bylo to hodně papírování , tak se trošku nudil, ptal se kdy půjdeme domů, že už chce jít. Ale zvládl vše super.

Paní logopedka se mě ptala samozřejmě na anamnézu, co umí, jak se učíme.... Vysvětlila mi naši spolupráci. Líbil se mi hodně její přístup o vysvětlování.

Provádí i kineziologii, i když jak jsem již psala nejsem příznivcem, později o tom budu uvažovat.
Však člověk zato nic nedá.

Matýskovi si myslím, že taky hodně sedla.

Jsem moc ráda, že budeme chodit 2x do měsíce.

Když jsem paní logopedce vykládala o škole kam Matěj jednou za týden chodí (metoda instrumentálního vzdělávání) viděla v tom velké plus, ve škole je zdokonalovám v hodně směrech.

Uvidíme co na další návštěvě, to budou již pracovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat