Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

neděle 10. června 2012

Teď jsem pár dnů zpracovávala naštvání a takovou tu bezmoc, myslela jsem si, že logopedii, což je u nás to nejdůležitěší trénujeme dobře a zjistila jsem, že tomu tak není. Opravdu jsem se cítila hrozně bezmocně, dnes se mi to vše uleželo v hlavě. Jsme objednaní k nové paní logopedce, zhruba za tři týdny nás čeká vstupní vyšetření. Máme doporučeno chodit 2x do měsíce, bylo by to úžasné.
Prozatím procvičuejem jemnou motoriku, uvolňujeme ruku, pustíme se více do uvolňování jazyka.

Matěj začal být neposlušný, téměř vždy když jsem mu řekla at jde něco udělat šel, poslední dva dny mi říká Ne. Beru to jako další posun.
Je poslední dobou i hodně unavený, vstává mezi pátou a šestou hodinou ráno, většinou v půl šesté, odpolední spánek již nemá a odpoledne je na něm vidět neskutečná únava. Mozek mu jakoby vypne a není schopen nic přijímat.




Žádné komentáře:

Okomentovat