Proč



Byla bych ráda, kdyby tento web byl pomocí pro rodiče stejně postižených dětí, předčasně narozených dětí, dětí s expresivní poruchou řeči a adhd. Pomohl jim vyřešit některé výchovné problémy či je jen navedl na správnou cestu. Chtěla bych tady ukázat práci s naším synem, pomůcky které používáme, různá logopedická cvičení. Ctěla bych Vám předat své zkušenosti se získáváním informací ohledně práce a výchovy s těmtito dětmi a myslím si, že rada od matky stejně či podobně postiženého dítěte je tou nejlepší radou.

úterý 19. června 2012

Matěj chodí poslední týden do školky, veliké horko ve školce vyřešili bazénkem, svačí venku na terásce pod slunečníkem. Jsem moc ráda, za tu péči.

Nevím co se děje,ale učení v půl jedné již také nemá smysl. Je nesoustředěný, jde to jakoby mimo něj. Dnes jsme zkoušeli opět pamětové cvičení, tři řady o čtyřech kartičkách a on již v první řadě udělal chybu, druhá řada hrůza a ke třetí jsme ani nešli.
Přemýšlím čím to je, jestli opravdu horko, nějaká horší etapa, což může být nebo se mu jen nechce.
Řešení nenecházím, za týden nás čeká dovolená tak potom to začnu nějak řešit, zavolám psychiatričce nebo ho prostě nějak budu dávat spát po obědě. Uvidím co ve čtvrtek kdy bude ve školce spát jestli bude mít lepší odpoledne. Takto je i protivný, negativní, nepříjemný na brášku...

Vůbec mi to nedává sílu dál pracovat.
Na druhou stranu mě potěšil,  zelenou a modrou barvu umí výborně a červenou konečně začal taky používat, občas se splete, ale umí tři barvy. Ještě týden budeme červenou opakovat a pak snad přidáme novou.

Žádné komentáře:

Okomentovat